sobota, grudnia 27, 2014

top 10: tusze do rzęs

 Przegląd i ranking moich tuszów do rzęs do 40zł.
Na początku przyznaję się bez bicia, że jestem całkowicie uzależniona od tuszów do rzęs. Dziś wybrałam dla was 10(zdj. poniżej) z mojej kolekcji i postanowiłam pokazać Wam te moim zdaniem najlepsze i przy okazji niedrogie.


RIMMEL SCANDAL EYES ROCKIN' CURVES:
efekt: 4/5
trwałość: 2/5
cena: ok. 27zł

RIMMEL SCANDAL EYES SHOW OFF:
efekt: 2/5
trwałość: 1/5
cena: ok. 27zł

L'OREAL FALSE LASH WINGS MIDNIGHT BLACKS:
efekt: 4/5
trwałość: 5/5
cena: ok. 65zł

EVELINE MEGA MAX FULL VOLUME & SHOCKING BLACK:
efekt: 5/5
trwałość: 5/5
cena: ok. 18zł

RIMMEL WONDER'FULL WITH ARGAN OIL:
efekt: 4/5
trwałość: 3/5
cena: ok. 33zł

MAX FACTOR CLUMP DEFY EXTENSIONS FALSE LASH EFFECT:
efekt: 5/5
trwałość: 5/5
cena: ok. 35zł

MANHATTAN VOLCANO XTRA DELUXE:
efekt: 4/5
trwałość: 5/5
cena: ok. 35zł

MANHATTAN MEGA LASH:
efekt: 4/5
trwałość: 4/5
cena: ok. 30zł

AVON MEGA EFFECTS:
efekt: 5/5
trwałość: 4/5
cena: ok 25zł

BOURJOIS VOLUME GLAMOUR MAX HOLIDAYS:
efekt: 5/5
trwałość: 5/5
cena: ok. 35zł

NAJLEPSZA TRÓJKA:
1. EVELINE MEGA MAX FULL VOLUME & SHOCKING BLACK
2. MAX FACTOR CLUMP DEFY EXTENSIONS FALSE LASH EFFECT
3. BOURJOIS VOLUME GLAMOUR MAX HOLIDAYS

Jestem ciekawa jaki tusz jest waszym ulubionym, więc śmiało polecajcie pod postem;)
Copyright © 2016 ohhliday , Blogger